خرید آنلاین محصولات زناشویی
نوشته شده توسط : moosavi

احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیاز به خريد آنلاين محصولات زناشويي پیدا کنید اما امکان خروج از خانه خود را به دلایل مختلف نداشته باشید. دلایلی از جمله ساعات کاري زياد و سپري شدن زمان در ترافيک هاي طولاني، بيماري کرونا و... که ما را محدود می کند. امروزه يکي از جايگزين هاي خريد حضوري، مراجعه به فروشگاه هاي اینترنتی محصولات زناشویی مختلف است. هميشه مراجعه حضوري و جستجو در ميان کالاها جزو روش هاي مرسوم براي تهيه اقلام مورد نياز خانواده ها بوده است اما اکنون روش هاي جايگزين و سريع تر و در دسترس مثل خريد آنلاين محصولات زناشوی فراهم است.

خرید آنلاین محصولات زناشویی

رابطه جنسي يکي از بخش هاي جدايي ناپذير در زندگي همه افراد است که ملزوماتی دارد. این ملزومات شامل انواع لوازم زناشویی و بهداشت جنسی است که برخی از آنها علاوه بر کاربرد بهداشتی، تاثير فراواني هم در افزایش لذت جنسی و بهوبد رابطه عاطفي زوجين دارد. خريد آنلاين محصولات زناشويي مناسب و با کيفيت بالا يکي از عوامل موثر در افزايش کيفيت رابطه جنسي مي باشد. همچنين خريد محصولات زناشويي و جنسي براي پيشگيري از بيماري هاي مقاربتي مانند ايدز، هپاتيت، سوزاک و... از اهميت بالايي برخوردار است. بعلاوه دو مورد ذکر شده خريد اين محصولات جهت جلوگيري از بارداري ناخواسته نيز نقش موثري دارد.

هرکدام از فروشگاه هاي لوازم زناشويي انواع مختلفي از کالا را عرضه مي کنند که در زير به چند مورد از اين لوازم زناشويي و بهداشت جنسي اشاره می کنيم:

ژل روان کننده: ژل روان کننده آميزشي، يک ژل لوبريکانت يا لغزنده است که يکي از موارد استفاده از آن در زمينه افزايش رضايت جنسي در رابطه زناشويي است. خريد آنلاين محصولات زناشويي اين ژل ها که در رايحه هاي متنوعي نيز عرضه مي شوند، يکي از جايگزين هاي مناسب روغن يا آب دهان براي کاهش اصطکاک در حين دخول هستند. برخي از اين محصول علاوه بر روان کنندگي، با داشتن خاصيت لوسيوني، در پاک کنندگي، شستشو و طراوت پوست نيز تاثيرگذار هستند.

ژل روان کننده

ژل حجم دهنده: اين مورد را مي توان به عنوان يکي از راهکارهاي موجود براي افرادي که از سايز آلت خود راضي نيستند به شمار آورد. اين ژل ها نه تنها باعث حجيم شدن آلت مردانه مي شوند بلکه با وجود ترکيبات آنتي باکتريال، باعث افزايش يهداشت فردي مي شوند. علاوه بر اين مي توان از اين ژل براي افزايش حجم اندام بدن بانوان و همچنين يک دخول تنگ تر استفاده کرد.

کاندوم: يکي از پر استفاده ترين وسايل بهداشتي زناشويي که جهت جلوگيري از بارداري و انتقال بيماري هاي مقاربتي بسيار کاربرد دارد. انواع مختلفي از کاندوم هاي مردانه با ويژگي هاي متنوعي عرضه مي شوند. چند نمونه از انواع کاندوم هاي موجود در بازار به اين شرح است: کاندوم خاردار، کاندوم تحريک کننده، کاندوم فضايي، کاندوم نازک و بسيار نازک، کاندوم شياردار و کاندوم تاخيري. همچنين کاندوم ها با اسانس هاي متنوعي عرضه مي شوند که هرکدام از اين اسانس ها مي توانند داراي خاصيت خاص به خود باشند.

کاندوم

اسپري تاخيري: اسپري تاخيري به منظور افزايش دادن زمان مقاربت و تاخير در ارگاسم مردان و تامين لذت بيشتر در رابطه جنسي براي زنان استفاده مي شود. از مزاياي خريد آنلاين محصولات زناشويي و استفاده از انواع اسپري تاخيري مي توان به استفاده سريع و آسان و تاثير مستقيم آنها اشاره کرد. از انواع اسپري تاخيري مي توان به اسپري تاخيري کدکس، اسپري تاخيري پاورمن دلتا، اسپري تاخيري گالاردو، اسپري تاخيري ايموشن و... نام برد.

اسپری تاخیری

بي بي چک: یکی دیگر از محصولاتی که می توانید از طریق خريد آنلاين محصولات زناشويي تهیه کنید، بی بی چک است. وسيله اي است که براي بررسي وجود بچه در رحم مادر و به اصطلاح بهتر ، جهت بررسي باردار بودن خانم ها مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين تست شما تنها به يک بيبي چک نياز داريد که آن را براي دو ثانيه در ادرار قرار دهيد. اگر در ادرار هورمون بارداري وجود داشته باشد در روي نوار بيبي چک دو خط مي افتد و بيبي چک مثبت را نشان ميدهد و به شما مژده ميدهد که باردار هستيد اما اگر تنها يک خط را نشان دهد بيبي چک منفي را نشان ميدهد.

بی بی چک

روغن خراطين: روغن خراطين از سالهاي دور در طب سنتي آسيا و اروپا ،به عنوان بهترين روش درمان طبيعي براي بزرگ کردن سايز اندام هاي مختلف بدن مورد استفاده قرار مي گرفت. در طب سنتي از روغن خراطين به عنوان جايگزيني مناسب براي تمام کرم هاي شيميايي ، بوتاکس و جراحي در جهت افزايش رشد و حجم موضعي عضلات استفاده مي شود. لذا اغلب خانمها براي افزايش سايز اندام خود مانند :لب ، گونه ، سينه ، باسن و خط خنده و .... روغن خراطين را استفاده مي کنند و آقايان نيز بيشتر براي افزايش سايز آلت تناسلي به سراغ اين روغن طبيعي مي روند.

روغن خراطین

کرم هاي مراقبت از پوست: همان‌طور که بدن‌تان براي حفظ تناسب و انجام دادن هر چه بهتر فعاليت‌هايش به آب نياز دارد، پوست شما هم از هر نوعي (خشک، چرب، حساس، مختلط يا معمولي)که باشد به آبرساني نياز دارد. يکي از محصولات پرفروش فروشگاه هاي محصولات بهداشت جنسي، کرم هاي شستشو و کرم هاي مراقبت زا پوست است. اين کرم ها با مواد نرم کننده موجود در خود، به نرم شدن پوست و افزايش آبرساني به بافت پوست کمک مي کنند.

پد تاخيري: يکي از جايگزين هاي اسپري تاخيري يا کاندوم تاخيري که به منظور به تاخير انداختن انزال در مردان کاربرد دارد، پد تاخيري است. پد تاخيري با مواد موثر تاخيري باعث ايجاد تاخير در انزال مي شود. اگر استفاده از اسپري تاخيري براي شما سخت است، مي توانيد از پد تاخيري به عنوان جايگزيني مناسب استفاده کنيد.

پد تاخیری

پودر موبر: پودر موبر يا واجبي يا نوره، پودري است که خاصيت تميز کنندگي و ضد عفوني کنندگي دارد و جهت از بين بردن موهاي زايد بدن مورد استفاده قرار مي گيرد. از مواد تشکيل دهنده آن مي توان آهک و زرنيخ را نام برد. نوره به پودر موبر قديمي گفته مي شود که داراي خواص فوق العاده اي است، در واقع نوره به دليل وجود ماده آرسنيک مانند شيمي درماني عمل مي کند.

پودر موبر

به نظر می رسد تمام دلایلی که برای توجیه خرید محصولات از فروشگاه های آنلاین محصولات زناشویی و خريد آنلاين محصولات زناشويي به جاي خريد حضوري ذکر شد منطقی باشد. زيرا از اين طريق مي توانيد خيلي راحت تر و بي دردسرتر تمامي لوازم زناشويي مورد نياز خود را خريداري کنيد. اين کار دردسر هاي خريد حضوري از داروخانه و خجالت کشيدن را نداشته و با تحويل فوري و محرمانه سفارش خود را تحويل خواهيد گرفت و دغدغه های اعصاب خورد کن را دیگر تحمل نخواهید کرد.

 





:: برچسب‌ها: خرید محصولات زناشویی , خرید محصولات جنسی , خرید لوازم زناشویی , خرید آنلاین محصولات زناشویی , کاندوم فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: